“Entangled activities”: the Project science done by everyone: significant experiences
Main Article Content
Abstract
A proposal denominated Science done by everybody for youngsters with a better future (CET) directed to the improvement of the quality of teaching and learning of Natural Sciences in five secondary schools of different localities of the Province of Buenos Aires is presented in this paper. In order to achieve this goal, a network team was formed through CIAEC (Center of Investigation and Support for the Teaching of the Sciences). The actions implemented in the framework of the network included the interchange of information and materials among the participants and the "entangled activities" herein presented.
Article Details
How to Cite
“Entangled activities”: the Project science done by everyone: significant experiences. (2009). Journal of Biology Education, 11(2), 23-30. https://doi.org/10.59524/2344-9225.v11.n2.23063
Section
Fundamentos, Investigaciones y Desarrollos
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Aquellos autores/as que tengan publicaciones con esta revista, aceptan los términos siguientes:- Los autores/as conservarán sus derechos de autor y garantizarán a la revista el derecho de primera publicación de su obra, el cuál estará simultáneamente sujeto a la Licencia de reconocimiento de Creative Commons que no se permite un uso comercial de la obra original ni de las posibles obras derivadas, la distribución de las cuales se debe hacer con una licencia igual a la que regula la obra original.
- Los autores/as podrán adoptar otros acuerdos de licencia no exclusiva de distribución de la versión de la obra publicada (p. ej.: depositarla en un archivo telemático institucional o publicarla en un volumen monográfico) siempre que se indique la publicación inicial en esta revista.
- Se recomienda a los autores/as difundir su obra a través de Internet (p. ej.: en archivos telemáticos institucionales o en su página web) después del proceso de publicación, lo cual puede producir intercambios interesantes y aumentar las citas de la obra publicada. (Véase El efecto del acceso abierto).
How to Cite
“Entangled activities”: the Project science done by everyone: significant experiences. (2009). Journal of Biology Education, 11(2), 23-30. https://doi.org/10.59524/2344-9225.v11.n2.23063