A Method that Creates Different Teaching Practices in Medical Education

Authors

  • M. Elisa Dionisio de Cabalier
  • Marcela Lucchese
  • Ruth A. Fernández

DOI:

https://doi.org/10.31052/1853.1180.v10.n2.7322

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • M. Elisa Dionisio de Cabalier
    Prof. Cátedra de Dermatología. Facultad de Ciencias Médicas. UNC.
  • Marcela Lucchese
    Magister en Didáctica. Lic. en Ciencias de la Educación.
  • Ruth A. Fernández
    Doctora en Medicina. Prof. de E. de Salud Pública. Fac. Ciencias Médicas. UNC.

Downloads

Issue

Section

Scientific Articles

How to Cite

1.
A Method that Creates Different Teaching Practices in Medical Education. Rev. Salud Pública (Córdoba) [Internet]. 2014 Apr. 15 [cited 2024 Nov. 22];10(2):57-9. Available from: https://revistas.psi.unc.edu.ar/index.php/RSD/article/view/7322