Assessment in Health Education: A Training Look
Main Article Content
Abstract
This work aims to share experiential and participatory assessment strategies that we considerto be innovative when teaching Health Education to students of Biology Teaching Trainingat the School of Natural, Chemical and Exact Sciences from the National University of Misiones.It describes the experiences that have taken place since 2006 at different stages of learning assessment:diagnostic, on-going and final accreditation by incorporating a reflective analysis andtestimonials received from students.
Article Details
How to Cite
Assessment in Health Education: A Training Look. (2014). Journal of Biology Education, 17(2), (pp. 60-69). https://doi.org/10.59524/2344-9225.v17.n2.22436
Section
Experiencias Educativas
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Aquellos autores/as que tengan publicaciones con esta revista, aceptan los términos siguientes:- Los autores/as conservarán sus derechos de autor y garantizarán a la revista el derecho de primera publicación de su obra, el cuál estará simultáneamente sujeto a la Licencia de reconocimiento de Creative Commons que no se permite un uso comercial de la obra original ni de las posibles obras derivadas, la distribución de las cuales se debe hacer con una licencia igual a la que regula la obra original.
- Los autores/as podrán adoptar otros acuerdos de licencia no exclusiva de distribución de la versión de la obra publicada (p. ej.: depositarla en un archivo telemático institucional o publicarla en un volumen monográfico) siempre que se indique la publicación inicial en esta revista.
- Se recomienda a los autores/as difundir su obra a través de Internet (p. ej.: en archivos telemáticos institucionales o en su página web) después del proceso de publicación, lo cual puede producir intercambios interesantes y aumentar las citas de la obra publicada. (Véase El efecto del acceso abierto).
How to Cite
Assessment in Health Education: A Training Look. (2014). Journal of Biology Education, 17(2), (pp. 60-69). https://doi.org/10.59524/2344-9225.v17.n2.22436