Comparative analysis of the performance of students in Agricultural Botany I under two different evaluation systems
Main Article Content
Abstract
In this research it was compared the final evaluations result of the students of Agricultural Botany I (U.N de Córdoba - Argentina), during four running years. In 1998 and 1999 it was applied the final evaluation system without promotion, while in 2000 and 2001 the students could optionally promote the asignature. No differences were found between both systems. The differences observed would be more related with the student tan the teaching learning process and evaluation system applied.
Article Details
How to Cite
Comparative analysis of the performance of students in Agricultural Botany I under two different evaluation systems. (2006). Journal of Biology Education, 9(1), 36-41. https://doi.org/10.59524/2344-9225.v9.n1.27386
Section
Propuestas, innovaciones y desarrollos
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Aquellos autores/as que tengan publicaciones con esta revista, aceptan los términos siguientes:- Los autores/as conservarán sus derechos de autor y garantizarán a la revista el derecho de primera publicación de su obra, el cuál estará simultáneamente sujeto a la Licencia de reconocimiento de Creative Commons que no se permite un uso comercial de la obra original ni de las posibles obras derivadas, la distribución de las cuales se debe hacer con una licencia igual a la que regula la obra original.
- Los autores/as podrán adoptar otros acuerdos de licencia no exclusiva de distribución de la versión de la obra publicada (p. ej.: depositarla en un archivo telemático institucional o publicarla en un volumen monográfico) siempre que se indique la publicación inicial en esta revista.
- Se recomienda a los autores/as difundir su obra a través de Internet (p. ej.: en archivos telemáticos institucionales o en su página web) después del proceso de publicación, lo cual puede producir intercambios interesantes y aumentar las citas de la obra publicada. (Véase El efecto del acceso abierto).
How to Cite
Comparative analysis of the performance of students in Agricultural Botany I under two different evaluation systems. (2006). Journal of Biology Education, 9(1), 36-41. https://doi.org/10.59524/2344-9225.v9.n1.27386
References
.