Itinerant workshops: an ongoing project
Main Article Content
Abstract
This paper analyzes the issue of pedagogical innovation within the framework of a program developed by the Association of Biology Teachers of Argentina (ADBiA): "Research and Innovation in Biological Sciences Teaching", and presents some definitions of innovation, comparing them with the concepts of change and reform, which are generally introduced in association. The role of ADBiA in the promotion and dissemination of educational innovations at the local, regional and national levels should be emphasized.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Article Details
How to Cite
Pastorino, M. I. (2003). Itinerant workshops: an ongoing project. Journal of Biology Education, 6(1), 6-8. https://doi.org/10.59524/2344-9225.v6.n1.36671
Section
ADBiA
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Aquellos autores/as que tengan publicaciones con esta revista, aceptan los términos siguientes:- Los autores/as conservarán sus derechos de autor y garantizarán a la revista el derecho de primera publicación de su obra, el cuál estará simultáneamente sujeto a la Licencia de reconocimiento de Creative Commons que no se permite un uso comercial de la obra original ni de las posibles obras derivadas, la distribución de las cuales se debe hacer con una licencia igual a la que regula la obra original.
- Los autores/as podrán adoptar otros acuerdos de licencia no exclusiva de distribución de la versión de la obra publicada (p. ej.: depositarla en un archivo telemático institucional o publicarla en un volumen monográfico) siempre que se indique la publicación inicial en esta revista.
- Se recomienda a los autores/as difundir su obra a través de Internet (p. ej.: en archivos telemáticos institucionales o en su página web) después del proceso de publicación, lo cual puede producir intercambios interesantes y aumentar las citas de la obra publicada. (Véase El efecto del acceso abierto).
How to Cite
Pastorino, M. I. (2003). Itinerant workshops: an ongoing project. Journal of Biology Education, 6(1), 6-8. https://doi.org/10.59524/2344-9225.v6.n1.36671
References
.